2421112155 Ελλησπόντου 53, Ν. Ιωνία, Βόλος kdapmagapao@yahoo.com
hero image
 
 
 
 

Η ιστορία πίσω από το
“Μ’ αγαπάω”

Μ΄ αγαπάω - Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών Πολλαπλής Νοημοσύνης - Βόλος

 

«Μ’ αγαπάω;»
Ένα ερώτημα φαινομενικά απλό, σχεδόν παιδικό. Κι όμως, βαθιά υπαρξιακό. Και όσο απλό κι αν ακούγεται, μέσα του χωράει την ουσία της σχέσης με τον εαυτό μας.
Μέσα σε αυτόν τον κόσμο των ενηλίκων, όπου όλα πρέπει να είναι αποδοτικά, γρήγορα και "σωστά", κάτι λείπει! Κάτι απλό, αληθινό και βαθιά ανθρώπινο. Ο μόνος τόπος που φαίνεται να έχει μείνει άθικτος από τη βιασύνη και το βάρος της καθημερινότητας, είναι ένας κόσμος μαγικός, ο κόσμος των παιδιών!
Εκεί, ανάμεσα στα ειλικρινή βλέμματα, τα αυθόρμητα γέλια, τις ερωτήσεις που δε χωρούν “σωστή” απάντηση, νιώθει κανείς σαν να επιστρέφει ξανά στον εαυτό του. Στην αλήθεια, στη σύνδεση, στην αποδοχή. Εκεί όπου δεν χρειάζεται να “είσαι κάτι”, παρά μόνο “εσύ”. Κι εκεί άρχισε να γεννιέται μια ιδέα που στην πορεία έγινε όραμα: ένας χώρος για τα παιδιά — αλλά και για τους γονείς τους. Ένας χώρος που δε θα μοιάζει με "υποχρέωση", αλλά με αγκαλιά.
Έτσι γεννήθηκε το “Μ’ αγαπάω”.
Όχι απλώς ως όνομα, αλλά ως στάση ζωής. Ως ανάγκη να μεγαλώσουμε παιδιά που θα αγαπούν τον εαυτό τους ακριβώς όπως είναι — με τις φωνές τους, τις σιωπές τους, τις λάμψεις τους και τις αδυναμίες τους. Παιδιά που δε θα χρειάζεται να χωρέσουν σε καλούπια, γιατί θα έχουν χώρο να ανθίσουν όπως ακριβώς είναι.

 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
     
     
     
 

Υπεύθυνη Παιδαγωγικού Σχεδιασμού: Αθανασίου Δέσποινα 
Υπ. Διδάκτωρ του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
MSc Συμβουλευτικής Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία
Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων 
Επιμόρφωση στο Σκανδιναβικό Μοντέλο Εκπαίδευσης, Linnaeus University of Sweden
Ερευνητικά ενδιαφέροντα: 
    • Συναισθηματική Νοημοσύνη: Σχέσεις με Μοναξιά, Ικανοποίηση από τη Ζωή και Προσωπικότητα
    • Ενίσχυση της Αυτορρύθμισης στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία